سرنخ 2 در نمایشگاه تراکنش برگزار می شود…​

  سرنخ (Reverse-Pitch) ، مجموعه رویدادهایی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها برای استفاده از فرصت‌های نوآوری و یا نیازهای خود به نو‌آوری سخن می‌گویند. پیدا کردن ایده برای خیلی از افراد و تیم­‌هایی که به دنبال ایجاد کسب و کار هستن، کار پیچیده­‌ایه. این کار وقتی پیچیده‌­تر میشه که با یک صنعت بزرگ (که بازیگران زیاد، ساختارهای پیچیده و قوانین مختلفی داره) هم روبرو باشیم. تو این جور وقت‌­ها است که دادن سرنخ­‌های خوب می­تونه مثل یه فانوس، ابتدای مسیرمون رو روشن تر کنه و کمک کنه تا از اول، اشتباه نریم.

تو سرنخ 1 چه گذشت؟

آی‌فینک سرنخ 1 رو در 12 آبان‌ماه برگزار کرد و به کمک صاحبان استارت‌آپ‌های فینتکی و همچنین متخصصان و مشاوران این حوزه، روندها و فرصت‌ها را بررسی کرد. سرنخ 1 تلاش کرد تا اول پای صحبت اهالی فینتک بشینه و در سرنخ 2، به سراغ نیازها و فرصت‌هایی میره که متولیان این حوزه شناسایی کردن.

سرنخ 2: بررسی نیازهای متولی فناوری اطلاعات بانکی

برای شناسایی نیازهای متولیان، قراره با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک که متولی اصلی سیستم‌­های شتاب (شبکه تبادل بین بانکی کشور)، شاپرک (سامانه شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی)، آریاپایا (سامانه نظارت الکترونیکی بانک­‌ها)، چکاوک (سامانه چک و اسناد بانکی کاغذی) و ده‌­ها محصول دیگه در سیستم بانکی‌ست، نیازهای متولیان این صنعت، معرفی بشه.. پس بهتره که در هر سرنخ دوم شرکت کنید تا بیشتر وبیشتر با فضای صنعت مالی ایران و جهان، آشنا بشین.

بعدش چی؟

بعد از برگزاری این سرنخ‌­ها، چه تیم­‌هایی که در این رویداد شرکت کردن و چه تیم­‌هایی که پس از سرنخ‌­ها بیان، می‌­تونن برای پذیرش توی مرکز نوآوری آی‌فینک، ثبت نام کنن و از حمایت‌­های مالی و تخصصی دو مجموعه درجه یک ِ خدمات انفورماتیک و هم‌­آوا برخوردار بشن. برای آشنایی بیشتر با این مرکز می­تونین به سایت ifinc.ir مراجعه کنید و با عضویت  در خبرنامه و شبکه‌­های اجتماعی ما، بیشتر در جریان آی‌فینک قرار بگیری….

توی این رویداد چه مطالبی ارائه میشه؟

ما توی این رویداد، سعی می­‌کنیم تا به بحث درباره کاربرد فناوری های نوین در امنیت سامانه‌های مالی بپردازیم. برای همین منظور، دو ارائه و یک پنل خواهیم داشت: resize,h 800 ابتدا آقای مهندس حسین یعقوبی، رئیس واحد فناوری های نوین امنیت – شرکت خدمات انفورماتیک به ارائه مطلب در خصوص بلاک چین و هویت دیجیتال می پردازن و سپس آقای دکتر حسین قرائی گرکانی که هیئت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستن به بحث راجع به اشتراک‌گذاری و تحلیل اطلاعات، ارائه خواهند داشت. در نهایت پنلی با حضور پنج نفر از متخصصان توانمند در این حوزه، چالش‌ها و فرصت‌ها بررسی خواهند شد. resize,h 800

نحوه شرکت:

توی این رویداد می‌­تونین به صورت فردی شرکت کنید. البته یادتون باشه که حتماً از طریق https://itefaba.com/fa/ite-registration-fa، ثبت نام کنید تا بتونید در نمایشگاه حاضر باشید چون سرنخ 2 در قالب نمایشگاه تراکنش، برگزار میشه….

درباره مرکز ifinc:

شرکت خدمات انفورماتیک و شرکت هم آوا مرکز نوآوری حوزه مالی با نام آی‌فینک در محل کارخانه نوآوری آزادی برای جذب استارت‌آپ­‌ها و شکل دهی و شتابدهی آنها راه اندازی کرده اند. این مرکز از طریق چهار عامل یعنی سرمایه دانشی، اجتماعی، نمادین و اقتصادی از کسب و کارهای نوپای حوزه مالی حمایت می نماید. مرکز آی‌فینک با بهره‌گیری از منابع تخصیص یافته شرکت خدمات انفورماتیک و هم آوا در حوزه نوآوری و کارآفرینی، سرمایه نقدی موردنیاز استارتاپ‌ها را متناسب با مراحل رشد آنها تامین می‌نماید.. طبق برنامه ریزی که انجام شده، در این برنامه در مدت 12 ماه کار طراحی، پیاده ­سازی، اجرا و مدیریت برنامه توسعه و شتابدهی کسب و کارهای نوپا انجام خواهد پذیرفت. در طی این دوره تعداد زیادی رویداد و کارگاه و برنامه آموزشی و منتورشیپ پیش بینی شده است که برای توانمندسازی تیم­‌ها و آماده سازی کسب­ و کارشان جهت جذب سرمایه یا اتصال به کسب­ وکارهای بزرگتر مورد استفاده قرار می‌­گیرد.

پیام بگذارید

آخرین مطالب